Äppelpaj lingonsylt och äppelmos!

Hej i skördetider! 
Vilken lång dag vi haft,- redan före kl 9 imorse var vi ute på cykeltur! 

Märks att man har småbarn igen ;) 
Vi åkte och plockade lite äpplen.

Vissa åt,- vissa plockade!

Vi cyklade hemåt igen för de var kyligt!

Kokade äppelmos! 

Nova fick baka en äppelpaj! 

Å jag hann även med att koka lingonsylt!
Vi åkte även och plockade lite tomater! 

Sen tog vi in några kvistar rönnbär - det är fint tycker jag! 

Sen fick Elon premiärprova sin vinteroverall! Han är ju så söt så jag vill gosa ihjäl mig! 

Himlen levererar ikväll igen med vackra färger! 
Nu ska jag sova - helt slut - som vanligt 🙈
Jag ska lämna Elon på dagis vid 7 imorgon för första gången o de känns sådär,- skitnervös över att han ska börja grina för då börjar ju jag också grina o de blir inge bra alls de! Å så tycker ja så synd om han på nå vis fast de inte är synd om han... Bara mina känslor som svämmar över! 

Slut babblat! 

Godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0