Lördags ståhej ! ! !

Idag har jag haft full rush känns det som,- min stora loppis gick av stapeln! Så mycket förberedelser och jobb inför och under tiden så man kan inte förstå!
Thea satt i kassan med moster Evelina i år igen och jag imponeras över hur rapp hon är... hon fixar det galant! Men efteråt var vi bra trötta!

Mys för Elon o Thea,- Lydia hade dans idag!

Efter loppisen var jag helt slut,- medan Fredric hade myror i brallan! Å eftersom hi hade helt slut med blöjor så tog vi en sväng för att göra lite ärenden!

Give me five! De är Elons favorit nu när han är på strålande humör!

Ha ha den här hunden fick följa med oss runt i hela butiken!
Elon gav sig inte förrän vi plockat ner den från skylten 😂 den satt på en hylla högt upp vid hundmat ! Vi gled runt där vi med jättevovven 😂✌🏼️

Valet och kvalet - att köpa eller inte köpa? Blev kär i dom här,- en bra sko! Å så skööön,- men.. 1700kr svider bra i plånkan så jag ska sova på saken...

Lydia valde att leka med en kompis hemma! Så hon var inte med!
Fika!

Nej nu ska vi göra kväller,- ja är så trött ikväll - pricken över i så gick våran diskmaskin sönder... å ni vet ju att den är typ spritt ny! Elektrolux o den
går SÖNDER efter någon månad...

Middag - handdiska - godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0