Het Tomatsoppa!

Hej i torsdagskvällen!
Ikväll hade jag hjälp av Thea i köket,- alltså vilket tålamod hon har,- 150 ggr mer än mig... handvispar grädde samtidigt som hon har Elon på höften!

Ikväll gjorde vi egen tomatsoppa,- som blev lite i de starkaste laget.. Elon åt han också,- Lydia smakade men tyckte den var väl stark... sen blev de pannkakor med hjortron o grädde,- en favorit!

I soppan hade vi lite pasta,- lite knaperstekt bacon och fetaost också! Mums!! 👌🏼

Haft en bra dag på jobbet för övrigt,- men Gud va ja lunch shoppar! Borde sätta lås på min plånbok... inte bra!
Men idag köpte jag bara vettigt! ;)

Nu ska jag lägga Elon! Lydia sitter nere med läxa och Thea grejar med annat inne hos sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0