Gourmetlunch, premiär vabb och spöklikt!

Hej 31.a oktober och Halloween,- ja! För det är IDAG Halloween är! Kvarters ungarna var ute och spökade ikväll men de var ett par hus som hade sagt att dom hade tagit fel på dag och de var nästa fredag, men fel hade dom!

Vaknar imorse av att Elon är stekhet! - hade klätt på mig o var typ startklar! Hade måndags möte på jobbet och massor över axlarna jag kände ja vela bocka av - så Elon fick vara hos mormor så jag kunde jobba halvdag! Efter en lunch med kollegorna for jag hem på vabb!

Första vabbet sedan Lydia var liten tror jag! Kommer hem o ser världens bästa storasyster med en sovande lillebror ❤️

Han somnade för natten 17.45 ikväll (!!) helt galet,- men han har ju över 39 graders feber å...

Å här har tjejerna fått göra sin egna pumpa! Ritat o skurit ur! Blev bra!

Sen kom de massor av spök barn o plingade på hos oss!

Tjejerna fixade sig med utklädning o smink, shit vilket lyx att dom fixar de mesta själv å de blir mycket bättre än om jag skulle försöka!
Storhandling fixade jag efter middag - check! Sen kikade vi på kockarnas kamp,- ett favorit program!

Nu väntar sängen,- o hoppas inte snön kommer imorgon.... vi har sommardäck än..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0