Födelsefonden!

Nu har jag swishat en liten peng,- för mig en peng som är ett värde som en knapp parkeringsbiljett som jag betalar dagligen på jobbet!

En före detta kollega till mig,- en vän födde sin son för tidigt, i vecka 24.
Lilla Loui som kämpade för sitt liv i 7 månader. Loui hade inte utvecklade lungor och fick därmed en lungsjukdom som många andra för tidigt födda barn.
Det här berörde mig djupt... och jag kan inte föreställa mig hur fruktansvärt de måste vara med ovissheten!

Skänk en slant du med,- det kan göra skillnad för andra små hjälte bebisar.

Å med tanke på att min guddotter,- barnens kusin föddes i vecka 27 så har vi varit i den situationen / ovissheten till viss del även om det gick väldigt bra för henne!

Swisha en liten slant till: 1239007931
Märk betalningen med Loui

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0