De första julklapparna ...

Nu är dom köpta!
Årets första julklappar,- och tack gode Gud att vi dragit ner på det,- för hua vilken hysteri vissa verkar ha!

Elon är så gott som klar,- bara ett kvar! Lydia har ju nyss fyllt år och Thea ska fylla år hon med innan de ska börja handlas julklappar! Kusinerna kör vi julklapps spel med, och de vuxna köper vi inte åt... förutom jag och min kära sambo då,- vi köper alltid till varann såklart! Sen drar jag ett stort Check 😎

En favorit middag hos oss ikväll,- torskrygg med potatis och äggsås! Mums,- alla äter två portioner och jag är nöjd över att kidsen ätit fisk!

Ikväll var vi på trädgården dom hade värsta M Y S kvällen med ljus o öppet till 20.30! Tävlingar och bubbel och snittar! Shit va mysigt och trevligt och bra ordnat! Jag köpte 3 nya "långlivade" växter... en rumsgran,- stor! Som blev snygg i vårt matrums fönster!

Nu ska jag göra kväller! Imorgon väntas ju lilla lördan ;)

Hej hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0