Bror!

Ibland stannar man till,- ler lite extra och verkligen förundras över vilken tur man har som har fått tre fina klipska friska kloka barn! Vilken gåva och vilken tur jag har som har fått dom bästa 😉
Thea,- den kloka, lättlärda som skrev böcker när hon var 4,- som pratade rena ord när hon var 18 månader, som ger mig de bästa råden när jag inte kan fatta beslut själv...

Å Lydia - våran lustigkurre som föddes med humor utan dess like,- som har sitt hjärta överallt, visar empati och ser till att alla mår bra! Hon som gärna håller ordning och reda och har en perfekt bäddad säng VARJE dag!

Sen kom den lilla - dynamit Harry till oss som får oss alla att skratta varje dag.. han som inte alls vill lära sig något i onödan utan är nöjd om han får en bra meny under veckan, och att han får se lite traktorer dundra förbi köksfönstret då och då! Han gillar att titta i böcker/ peka på olika stora fordon och Älskar djur!


Idag kom Lydia med ett paket till Elon och sa att det var en namnsdagspresent..
lite paff blev jag och sa att han inte alls har namnsdag idag o funderade länge på hur HON (dom har dunderkoll på ALLT) kunde ta fel?!
Tills hon säger:- jo, för idag har Bror namnsdag! 👌🏼


Kommentarer
Postat av: Anna

Så underbart! <3

2016-10-06 @ 16:35:59
URL: http://dcentury.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0