Våran Helg!

En helg har nu passerat.. Elon har varit förkyld och haft världens jobbigaste hosta,- så hemskt jobbigt om nätterna,- så vi (läs jag) sov otroligt lite både fredag och lördag natt...
F som påstod att han också varit vaken snarkade som en gris vad jag hörde ...
Puffade på han lördag natt o ärligt trodde jag han typ var DÖD - han var hur tung som helst o låg blixt stilla,-
Buffade hårdare och sa att han skulle gå ner och hämta bricanyl till Elon...

Han reser sig men jag ser att han fortfarande sover...
han bökar o sliter i dörren till vårt sovrum och jag börjar skratta o fundera vad han håller på med,- då tror han att dörren går inåt så han kommer inte ut 😂

Han går in på toa och sätter sig där o verkar ha glömt var han var på väg,- efter massa minuter hör jag att han går ner men kommer upp lika fort igen och frågar vad det var han skulle hämta- och i handen har han en ÄGG KOPP 😂🙈 jag orkar inte!!!! Va fan kommer du med en ägg kopp för ropar jag 😂😂😂

Tur lördagen bjöd på sol,- då blev man pigg trots dålig sömn!

Elon älskade att åka spark! Som han skrattade!

Även på kvällen var han ute med sparken o terräng körde 😄

Lydia hade 9 års fest med bubbel o middag!

Dom hade en trevlig kväll!

Vi grillade en varsin köttbit och gjorde en gratäng! Gratäng är min favorit tror jag!

Söndagen bjöd också på utelek och en tur med sparken även om de började töa,-

Vi firade lite Fars Dag hemma med Tårta,- och Elon öppnade paketet 😂👍🏼

:) ❤️❤️❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0