Våran helg!

Åh va långdragen alla sjukor är,- mitt i Theas 12 års dag så flödar bacillerna här! Så de blev inget Thea kalas idag,- de får bli i veckan istället!

Men Grattis såklart min älskade dotter! 12 år och snart längre än mig! Vi ska kalasa ordentligt så fort Elon är helt bra och smittfri!

Snälla gulliga goaste tant Inger kom förbi med en så fin Thea ros!

Lilla E har haft magsjuka sen i tisdags... och igårkväll fick han över 39 i feber igen o kinderna blev röda!
Han har inte velat varken äta eller dricka å fy va de tar på krafterna att lirka o lura o leka i han minsta lilla!

Idag var värsta dagen konstigt nog,- han vägrade äta vägrade dricka,- vela inte ha saft vela inte ha glass... men efter kl 16 så har vi lyckats få i han vätskeersättning och ngn tugga glass, några frusna hallon och en halv majsvälling!

Iförd tomte Luva äter han lite bär!

Igårkväll var jag inge sugen att laga mat... man tappar liksom orken när all fokus ligger på att E ska bli frisk! Så vi tog fram lite plock till tv.n ist!

Feberkille! Febern borta idag och KU väntar vi bara på att magen ska bli bra och aptiten ska komma tillbaka!

Och! Eftersom jag fick ett spännande samtal i tisdags så har vi haft fullt upp med lite grejer här hemma,- och idag lära jag åka en tok snabbis till Mio o köpa en ny matta,- ull matta som jag fastnade för direkt! F hade nog inte hängt med i svängarna dock över vad en stor matrumsmatta kostar 😏😂

Mer om det får ni veta längre fram!

Missa INTE Alice på kanal 7 ikväll,- spårlöst special där hon träffar sin biologiska enäggstvilling !
Magiskt!

Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0