Sjukdag nr 2

Hej från sjukstugan!
Elon är piggare men fortfarande ingen matlust,- idag hade han bara petat i allt o inget som lockade lilla herrn!
Jag satt på jobbet med halsont och ont i kroppen,- nu vill jag att vi ska känna oss friska!

Liten och hängig.... inte alls samma energi märks!

Burr, hos oss eldar vi!

Jag tog upp blåbär och kokade lite blåbärs kräm... men han ville inte ha det heller...

Men här var det något som lockade iaf ;) tänk att han kan titta HUR länge som helst! 😅👋🏻

Jag köpte hem rosor,- för jag gillade färgen...

Å Elon fick bada!

Thea skulle egentligen tränat med damlaget ikväll,- hon har börjat göra det nu! Hon är duktig min jänta! Men hon fick feber känningar.... inte direkt feber men hängig och slut! Hoppad de vänder - för på lördag fyller hon år och på söndag ska vi ha fika kalas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0