Ny vagn och mys i stugan!

Vagn passion är det väl många mammor som har... o de är ju väldigt kul att köpa ny vagn,- jag har två vagnar jag inte gillar som jag köpt tidigare men som nu fått åka ut på annons!
Sen saknar vi en lätt smidig sittvagn som
Kan tas med när vi åker på
Olika äventyr!

Igår köpte vi en smidig vagn som jag gillar,- men F verkligen Ogillade!
Pyjamas killen hoppade i för en provtur imorse!

Får se hur länge den får stanna,- men jag tyckte om den!

Det bästa som finns,- att få gosa med en bebis på 17 månader som är nyvaken!
Han mår bättre... men såren ser hemska ut än 😔

Elon,- med busig blick och yvigt hår! Tänk att det var HAN - han som skulle bli den där sladdisen,- nummer 3 som jag längtat efter ända sen jag var 15! Helt galet vad jag älskar min pojk!!

Ikväll åkte vi ner till stugan...

Här är det verkligen ro fyllt.... helt galet vilket ställe detta är!

Jag träffade 3 tremänningar för första gången i mitt liv! Lite släkt kalas med morfars syster och två av hennes barn,- med barn! Så nu fick jag träffa Olle 15 år Karin 12 år och Josefina 9 år som är mina tremännigar,- SÅ trevliga barn!!!
Mina tjejer och dom hade trevligt ihop och spelade kort och fikade,-
Sen sa Lydia ikväll "va roligt mamma att vi fått lära känna så snälla nya kompisar"
Ja så var de verkligen!
Tack för ikväll kära ni!

Sen åkte vi hem i snö och mörker! Fredric tände grillen och jag drog på ugnen,- så testade vi något nytt! Jag hade nämligen köpt hem lamm kotletter... har fått för mig att vi ska äta lamm oftare,- varit lite skeptisk till de men vill "lära mig" äta det!

Herre GUD va gott det blev!!!! Lamm måste grillas oftare,- galet gott!!!


Nu ska jag vara social mot min Karl!
Kram kram

Avslutar med en bild på Elon som är BRA nöjd över att han fått en egen bit kladdkaka 😆😉


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0