Några braiga bilder!

När man hade en lite mer proffsig fotograf hemma fick man lite mer bra bilder,-
Jag visste inte om jag skulle våga svara ja när dom ringde och frågade,- men va tusan! Vad kan hända :-)

Norr gavel!

Snett framifrån med vår grovingång,- vet ni,- jag avskyr (nästan) när folk kommer till oss och går in på gaveln... den ingången är verkligen våran sämsta
Vi har en mycket trevligare huvudingång på vår framsida som jag hellre får besök i 😅😉
På gaveln går barnen.- där hänger jag blöta ute kläder,- massvis med skor och annat!
Så om ni kommer till oss,- välkommen att gå in på framsidan 😘

Nu väntar vi bara på snön! Tänk vilken stormig dag det blev!! De blåser så hela huset skallrar och man tror taket ska lyfta!

Nu ska vi göra kväller, imorgon väntar jobb,- dagis,- och skola!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0