Men nu har vi oflyt....

Vaknar inatt av världens värk i kroppen o hög feber! Ska man skratta eller gråta!

Visste inte hur jag skulle bete mig för jag kände direkt att -j a g mår skit!!-

Elon fick vara hemma med mig eftersom jag inte orkade skjutsa honom men fy! Jag trodde jag skulle dö!
Mina ben bär mig inte,- helt utslagen!!

Mamma fick komma o lägga Elon när han skulle sova... jag har inte rört mig ur fläcken o stackars pojk fick bara välling!
Sen kom mamma igen och hämtade tjejerna + Elon så hon ger dom kvällsmat, så får Fredric hämta dom snart.

Vi som skulle ha kalas fika för Thea... bara att skjuta på det på Nytt!

Eftersom jag inte ätit eller rört mig på hela dagen så fick de bli en matlåda i knä i soffan ikväll.
Usch jag hoppas detta ger sig fort! Längesen jag var så utslagen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0