Lång pendlings tid!!

Såna här dagar tar det emot att åka till jobbet när man pendlar en bit, fy va jobbigt det är att köra på vinterväglag - med modd och snörök!
Usch!
Jag föredrar vår höst och sommar!
Här hemma är de lite krassligt!
Lydia har varit hemma nu tisd och onsdag - feber, huvudvärk och risig!
Elon är pigg men ser ju ut som han har röda hund eller nå av alla prickar 🙈

Madarin till kvällsfika!
Jag har uppgraderat vinter garderoberna lite här,- akut köp av nya vinterstövlar till en och nya Täckbyxor till en ...
Elon gick allt nytt från overall till skor till ullstrumpor! Men de var ju inte så konstigt!

Ikväll lekte han över en timme med alla djuren och bondgården,- han hade så roligt! Han är duktig att leka - ställer in hästar i finkan... sätter i gubben i bilen o kör,- o grejar! Jag fick mycket gjort med både tvätt och annat!

Konstnären Lydia har ritat åt Elon idag
Alla favorit figurer babblarna! Fint tycker jag!

Dagens nyhet som rör oss blev ju att solängen lägger ner sitt högstadium - och endast har F-6
Det innebär att högstadium blir på NYNÄS skolan,-
Jag var bomb säker på att thea skulle få börja på solängen till hösten där även jag gått - men så blir inte fallet utan det blir alltså Nynäs fr och med vår 17!

Nu ska jag sova!
Ny dag imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0