En sked honung!

En sked honung sedan march i säng,- jag är fortfarande inte frisk,- utmattad o rejält förkyld! Men imorgon ska jag jobba,- jag har norska kunder som väntar leveranser och en drös obesvarade mail,- och mitt jobb är inte fysiskt tungt så jag kan sitta där på min kontors stol med en kopp te och göra mitt jobb ändå för nu mår jag iaf bra mycket bättre!

Igår var vi mest inne o grejade,- jag låg på soffan o kidsen fick roa sig själva!

Glögg fika med pepparkaka blev det också!

Och en liten glögg tjuv...

Han var så trött o slut Igår men han vill ju verkligen inte sova middag när han har så många kompisar o leka med! Han låg på golvet o var helt slut men ville verkligen inte sova!

Första Advent sparkade vi igång på Estraden! Hejja Hejja!! Lydia hade avslutning o var så grymt duktig,- förstår inte hur kan kan lära sig allt!
Sen åkte vi hemåt igen o kikade lite på vår egna lilla julmarknad,- jag fyllde på honungs förrådet!

Sen fick de barn som ville testa släcka eld på en brinnande människa (såklart en docka) o Lydia vela såklart prova!! Hon säger inte nej till nåt!

En lagom mysig dag förutom att jag fortfarande är hängig hostig o risig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0