Thea och Elon maj -16

Godkväll den 4.e maj! 
Febern fortsätter på Elon men han är pigg och inte sjuk på något annat vis tack och lov! Så vi har kört på som vanligt idag! 

En liten smyg hobby jag har är ju att fota... Älskar att ta bilder och prova mig fram - för lite lärde jag mig ändå på foto kursen jag gick 2011! 

Idag har jag haft Elon och Thea som modeller, och dom tyckte de var så kul! 


Elon Torsten snart 1 år, maj 2016 
Lilla gohjärtat vårat! 

Thea blev så fin på alla bilder! Älskar hennes hår, tjockt och långt! 

Elon hittade en vitsippa för första gången i sitt liv! 

Här jobbade jag mycket med ljuset, för att få det bra! Fina fina Thea! Idag hade vi så mysigt- det är så ofta vi ryker ihop, båda med hett humör och hon i puberteten- men idag var vi bästisar he he! 

Elon i ett hav av vitsippor! Älskade barn, detta är din födelsemånad, den finaste månaden på hela året! 


Världens Bästa Storasyster med världens bästa lillebror!

Tänk att dom är mina :-)
Elon gillar att vara ute, han älskar att upptäcka, klättra och pilla på allt han ser! 


Nu ska jag gå ner och göra kvällsfika till tjejerna och mysa lite med F innan kvällen är slut... Hamnade kvar uppe i sängen med Elon sovandes vid min sida. 
Imorgon går vi upp i ottan och äter frukosten ute i skogen, äntligen dags för gökotta 2016! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0