Pencillinkur nr 10 ... Typ!

Vilken TUR att jag och Elon gick till doktorn!
Det som jag trodde var "feber tänder" visade sig vara Dubbelsidig öroninflammation ... Stackars stackars våran lilla gosse!

Doktorn tittade länge och tyckte de var väldigt konstigt att han åt så bra som han gör, med tanke på hur han ser ut i öronen så borde det göra ont att äta!
Så nu blir det pencillin i 7 dagar, barn Under 1 år och över 12 år får alltid pencillin. 

Lilla lördan och här är vecko städningen gjord, dammsugit överallt och i alla fönster, även uppe! Och alla golv är moppade med linoljesåpa! 
Bordet på perrongen är oljat med teakolja och mattor är skakade, plädar i soffan tvättade och hänger ute på tork! 
Shit va jag känner mig effektiv!!

Alltså vi måste köpa en baby gunga ha ha, de här ser ju inte klokt ut :-) han är ju för liten för däck gungan, hallå var är du liksom :)) 

Hej från oss, nu ska jag sätta på kaffe!! 

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej Amanda! Har du ditt solarium öppet fortfarande? Hur fungerar det om man vill sola?

Svar: Jajjamen!!
Solariet är öppet som vanligt 6-23 alla dagar!
Drop in eller förboka tid i blocket på klaffbordet innanför dörren!
40kr i mynt!

Välkommen!! ☀️☀️☀️☀️
Amanda

2016-05-11 @ 16:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0