Kalas!

Vilken fin kalasdag det blev, sista maj! 
Tråkigt nog så steg febern lagom till gästerna kom och var uppe i 40,3
Elon var inte pigg... Låg o flämtade i mitt knä :( men emellanåt så var han pigg o troligen beror det ju på sprutan.

Tårtan! Den blev ju ful - eller fin, men traktorn blev ju rätt ful :) haha! 

Mormor kom med en riktig räcer...

Fikabord! 

Tårta nummer 2! Testade göra maräng / glasstårta!

Egengjord hallonmousse!

Elon fick nya brillor! Dom gillade han! 

Sååå härligt att kunna fika ute ist för att sitta inne som vi gör på alla andra kalas i familjen :) 

Sån sommardag det blev!

Vilken ÖVERRASKNING 
Alice kommer på Elons kalas och ingen visste något alls! Jag blev alldeles paff, tack för att du bokade tåg och kom för Elons skull fina Goa Alice! De blev jag glad för! 

Ett bord med fina presenter! 

Vilken kväll! 
Tack alla snälla som grattat våran Lill prins idag. Alla hälsningar har framförts och han har stirrat på mig och undrat vad jag läst för ramsa ;) 
O presenterna är nästan FÖR bra! För allt föll i smak och stil !
Tack! 
Godnatt från stationen! 

Kommentarer
Postat av: Linda

Mums vad allt såg mumsigt ut! :) Tråkigt med febern men kul att han var med lite! :)

2016-06-01 @ 16:26:58
URL: http://utgardets.se
Postat av: Emma

Men vilket fika bord, mums!

2016-06-01 @ 20:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0