Våran softa torsdag!

Hej! 
Våran torsdag blev en ganska lugn och trevlig dag! Jag hade ju tänkt mig att "nu när jag är ledig kan vi ju åka på massa sportlovs aktiviteter" 
Men ingen av tjejerna var sugen att umgås med mig ;) dom har varit med kompisar istället o bara varit! 

Så jag och Elon har skjutsat o hämtat istället! 
Men jag och Thea var till Valbo en snabbis igår, fixade ett ärende / storhandlade / o handlade lite presenter! 

Sen hittade vi en hög med PET shops i en skrubb så de blev ju lite kul att gå igenom allt det! 

Å nu är det bara en sak som gäller för denna lilla karamell ;) resa sig resa sig resa sig! Mot ALLT! 

Jag är smått allergisk mot kläder med figurer, starka mönster osv - de vet ni ju ni som känner mig! Men de här byxorna gick hem, lagom mönstrat med några mäktiga djur! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0