Rätt håll!

Jag ser ett ljus i tunneln ... 
Igårkväll tänkte jag nästan ta bilen och åka in med han för det är så otäckt när febern är så hög o han inte svarat på alvedonen... 
Men Hanna tipsade mig om Ipren ... Jag visste inte ens att de fanns till små barn, hon kom efter 22 igår med en förpackning och inatt varvade jag Ipren och alvedon och där kom en reaktion från kroppen tack gode Gud!! 

Febern ligger nu stadigt på 38-38,6 idag och det känns ju som rätt håll fastän den är kvar. 

Så idag har han orkat vara mera aktiv ... Även fast han sover mycket än..

Men det finns nog inget som gör en gladare än när ens barn är piggare och ser ut att må bättre. 

Vi har kört med vätskeersättning och massa vatten idag o även välling har gått ner! 

Nu ska jag avnjuta en våffla med Sylt och grädde - Lydia hade det som önskemål efter skolan idag! 

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0