Ny sänka ska tas!

Då tar vi en ny sväng till hälsocentralen - och denna gång har jag både armbågar och spetsnäsa med mig. Nu ska jag be doktorn göra allt grundligt och verkligen utesluta lunginflammation så de inte är det ändå. 
Man Får ju inte åka till akuten utan remiss :/


39,6 grader även nu- dag 8 
Men minns ju själv när jag hade influensan och låg i 9 dagar vid första advent... De kan ju vara det... O de önskade jag inte ens min värsta fiende. 

Lydia har precis gått iväg som påskkärring ... Hon och Nora! Sen åker hon o firar påsk med pappa J - skönt att dom slipper vara i denna sjukstuga över påsk... På påsken ska man ju ha kul, måla ägg - äta godis och gå på påskmiddag. 

Kl 16 ska vi träffa samma doktor - o begära en ny sänka -
Så jag uppdaterar väl vårat resultat här efter besöket. 

Glad Påsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0