Makeover!

Idag har huvudvärken malt i mitt huve hela dagen, usch! Helt orkeslös och slö, vart är energin idag? Blää känner jag för denna dag! 
På mitt schema stog "göra om göra om göra om" igen :) å NU är vardagsrummet klart.. Nästan ... Tv möbel ska också fixas men det har inte dykt upp någon fin än! 

Tack Mio för leverans idag! Jag är mer än nöjd nu med vardagsrummet! 

Å Elon har roat sig med att bestiga kartonger, lyckades dunsa ner med huve före i golvet å, spräckte läppen så de blev blod och tårar... 

Nu sover han en lur iaf, lite för sent... Då han inte får sova efter kl 16, då är han uppe halva natten sen ha ha.. Mina barn kräver verkligen lite sömn... 

Å vi har lite kläd torka här hemma... Vi har haft massor i 68/74 och nu börjar 74 kännas lite nätt - å jag har kanske 3-4 plagg i storlek 80. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0