Lets dance och lite sparris!

Helgen är här! Fredagsmys med god mat o tända ljus, men åh vad jag tycker det är tyst och tomt utan Thea och Lydia, dom hjälper mig så mycket också så när dom åker bort märker man ju hur mycket hjälp jag får :p

Elon och jag hejjade på hästarna idag, våra grannar :-) så skönt ute i solen så man vela ju knappt gå in! 

F fick stå för middag ikväll, själv gör jag det ju de andra 364 dagarna typ ;) nej inte riktigt men alla vardagar och nästan alla helger iaf! 

En liten figur som är ÖVERALLT just nu, klättra är ju verkligen hans melodi ... 
Helst prova sticka in huvet in i diskmaskinen så långt det går också ;)

Och stå.... Stå är kul! O vingla lite emellanåt o stampa med fötterna och leka lite matcho! 

Lets dance är igång- verkligen skit tråkigt program tycker jag (vi) men jag ska kolla ikväll... För att se vilka som är med, annars är det rätt samma samma och gäspigt.

Hejdå från oss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0