Leklandet

Jag som skröt så om min morotskaka... Vet ni? Jag glömde den i ugnen och brände alltihop :-( fy va less jag blev! Sånt kan ju göra en tokig! 

Idag körde vi lite sportlovs aktivitet ;) jag avskyr ställen med mycket folk / köer / skrik spring o liv under lov... O hade lovat ett besök på leklandet (vi har aldrig varit där...) å eftersom jag är hemma nu så kan man ju passa på efter skolan! 

Så, vår dag i bilder! 

Lydia och Nora - på gränsen att dom var för stora, lite "tönt varning" tyckte även dom... Då leklandet var väldigt litet! 

Elon såg chockad ut den första halvtimmen ha ha, han har ju knappt sett andra barn förrut! 

Thea fick följa med, fast hon hostar... Å hon gick in gratis också! De va ju bra! 

Efter en halvtimme som sagt började E fatta vad man gör på ett lekland :-) 

Å han är ju så lycklig när han lyckas resa sig ;)

Gull pluppen står mot Allt han kan nu! 

En eftermiddag då vi var nästan själva på leklandet - helt i min smak! 

Massa jädra socker bomber lyckades dom tjata åt sig å... 

Å den lille som lärt sig vad en glasstru är - han skrek som ett brandlarm om han inte fick smaka! 

Lagom baby hörna! 
Nu ska jag testa lök tricket igen med Thea... För hon hostar konstant!!!! Djupt högt och tar i jätte mycket... Nästan inne på kikhosta ett tag!
Hon tar coccilana 3 ggr / dag o de ger noll effekt, och hon började hosta 9.e februari! Helt otroligt... Är ju så drygt o lyssna på! 

Godnatt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0