Kärleksmums

Hej! 

Natten till idag,- no words ;) 
Thea har hostat o hostat o de har jag legat o lyssnat på! Tur hon inte vaknar av det själv... 
O Elon vaknade 12, skrek som en gris o krävde välling, sen vakna han 04.00 o krävde välling igen? Kan man va så hungrig?


Många koppar kaffe för mig idag ;)

Thea har iaf varit bättre idag, så imorgon väntas skola igen! Ingen är lyckligare än hon, som älskar skolan! 


Lite bakning idag igen... 

Det blir enkelt denna gång! Inge avancerade bakverk! 
Imorgon fyller min andra halva år! :)

Å Elon fortsätter med sin favorit hobby, att resa sig mot allt... Idag hittade han spegeln också ;) många fina pussmunnar o händer på den nu! 


Å idag var det VÅR i luften, han blev så svettig i overall + åkpåse så på eftermiddagen fick de bli fleecelurven! :) 

Nu ska jag strax slå igen mina blå! Lär väl upp och sjunga för min kära Karl i 5 snåret imorn ;) ha ha! 

Sen väntas finbesök från min kollega med bebis på förmiddagen, det ser vi fram emot! 

Godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0