Fredagsmys

Äntligen fredag! 
Även om jag är ledig alla dagar numer så ser jag det som en chans att få "avbyte" ;) de är sånt pass nu hela dagar, man behöver få ladda batterierna!
Idag har jag och tjejerna lunchat på södra brunn, våran lunchrestaurang här i byn!

Elon var ju också med såklart! 

Lydia åt tacos (fast vi skulle äta det ikväll å ) 

Å jag och Thea åt fisk och potatis! :) jättegott!
Nu råder ett lugn här i station! T och C åkte på juniorerna o kommer väl hem närmare halv 9, F skulle se tv nere i stugan o kommer väl oxå vid 9 snåret och L och N har låst in dig uppe o dansar för fullt! Så jag fick hela tv rummet för mig själv!


Taco fest!!! Så gott att äta när de var längesen man åt det :-) 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det någon som inte tycker om tacos ?
Jag ser en pirog istället.........

Svar: Jaa!! Ha ha :-) Thea hatar tacos o tar oftast pirog eller pan pizza ist!
Amanda

2016-03-05 @ 16:54:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0