En egen Traktor!

Idag hittade vi riktigt fina vårtecken... Tussilago! Så glad man blir av de allra första! 

Fick sällskap på en liten promenad av Thea och Wilma! 

Så skönt ute idag... Iallafall i solen! 

Lycka ÄR att få en egen Traktor!!! Vi köpte en Traktor till Elon för hans påskpeng från mormor o morfar! 


Kvällens middag blev lax och potatismos! 

Nu ska jag gå och inspektera hallen, äntligen är "rust" av våran andra hall igång, vi har ju två ingångar - och den på gaveln "avskyr" jag när folk går i för där har vi sån kaos ...så den ser jag helst att bara barnen går i.. De är liksom ingen ordning där... 
Nu har jag tjatat länge på F och äntligen är vi igång! 
Så nu ska den hallen bli FIN och trevlig med ordning och reda - ni ska få se sen ;) kommer bli kalasbra!!! 

Bajj bajj 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0