Elon garderoben och feber koll!

Godmorgon!
Om denna lilla plutt har över 39 i feber idag igen så kommer jag ringa HC,- idag är 5.e dagen med hög feber isf - har inte hunnit kolla den än... 
Men han hostar nå grymt... 

Lilla Goa Elon! Vill ha tillbaka killen som river mitt hus och skrattar o busar! 
Han har iaf växt på sig rejält har vi märkt i garderoben då 74 helt plötsligt kändes trångt... 
Så i lördags fick han lite nytt av mormor, och även jag hade varit in o "panik köpt" ett par plagg efter dansen! 
Sådärja! Nu har vi lite nytt i strl 80! O bara härliga färger, dessa färger kommer nog bara finnas i E.s garderob i vår, 
Jag har ju väldigt svårt för starka färger på han Men enstaka plagg går att hitta! 



Söndagsfika med alla kids! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0