Midsommar 2016

Vilken galet rolig, trevlig och bra midsommar vi haft! Som alla år! Vilket gäng vi är! :-) 
Här kommer lite bilder från våran midsommar! 

Våran midsommartårta! 

Alla tjejer och Elon! 

Jag,- med min lilla plutt! 

På väg till åsudden för att dansa runt stången. 

Fika!

Elon hade sin krans hela tiden!

Elon med en liten canada kompis! 

Mina fina killar ... 
 

På plats i östveda!

Morfar Roger o Elon!

Min barndomsvän Johanna och jag!

Lite ägg!

Kött! 
Färska räkor!

Sallad! 

Bröd...

Asiatiskt!

Potatissallad 

Kycklingvingar!


Ett partygäng!

Thea!

Hela vårat galna gäng! 

Mingel!


En låda med rökt fisk till natt mat! 

Tack Spjutnäs Udde för en fantastisk fest i år igen! 
F lyckades satsa för mycket på alla "små drycker med sång ni vet..." Så redan 21 låg han o snarkade, medan vi andra körde på med 5-kamp och tjo o tjim!! 


Igår vaknade vi av strålande solsken, tjejerna i tält och vi i uthuset! 
Spenderade ett par timmar i Svenssons pool med en rabarber mojito i handen!
Helt galet varm härlig dag! 


En svettig liten E med myggbett i pannan, tar en liten grillad korv som mellis! 

Hej hopp!!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0