Loppis i sommar!

Nu kör jag igång igen med min sommar loppis i min lilla skrot bod!
Nystädat och fint o alla flugor i fönstret har jag dammsugit upp... 
Såå roligt tycker jag det är att hålla öppet när jag ändå är hemma o förra sommaren kom det både grannar, sommar gäster, och även holländare och besökte min loppis!

Håller på att fylla på med de vi inte behöver / vill ha mera! 

Vem vill köpa min gamla retro babysitter från 1984? ;)
OBS! Den lille gossen med kepsen är inte till salu!

Smycken fyller vi på med! 

Lite porslin o smått och gott, nittsjö tallrikar, mässing, Lasse Åberg tallrik M.m 

Lite glas finns det... 

Ett spel, helt ospelat är det också! 

Barnkläder, skridskor, skor, ett antikt pelarbord, någon matta, en fin pigtittare 

En barnstol i blått

Kockums ... 

En gammal retro cruiser cykel 

Med cool reg skylt! 

Ett vitt runt bord med rundade ben, 70 cm högt! 

Lite assietter! 

En till gammal cykel... 

Fina barnstolar från Danmark - dessa är nybeställda av mig. 

En vacker stor tavla med katter o antik ram 

Kaffe eller glögg glas med tenn "fot" 

Fina tavlor med vårens första blommor! 

Lantliga kuddfodral 

Luffarslöjd 

Fina leksaker vi tröttnat på! Lamaze är en av dom och dessa saker kostar 400kr i butik! 


Jaa! Säg vad jag INTE har brukar jag säga, jag fyller på hela tiden med nytt! 
Har även en gåstol, en bilkudde, och annat smått och gott! Och Det roliga är när folk får komma och göra ett fynd! 

Jag har även en sida på Facebook - Amandas Station/Loppis/Solarium 

Gå med i den gruppen om ni vill,- där lägger jag ut allt som finns i butiken o där kan även folk boka upp sig på de dom vill köpa! 

Nu ska jag fortsätta rensa :-) hej svejs och välkommen förbi min loppis när det passar! 

Kommentarer
Postat av: pinkaloot.blogg.se

pinkaloot.blogg.se

2016-06-08 @ 19:18:57
URL: http://pinkaloot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0