Den där sprutan....

Ja, den där sprutan verkar kunna ställa till det, inatt var vi uppe vid två igen för hög feber.. Men imorse var den bortblåst tack och lov! 
Jag hade tid för cellprov,- så jag var inställd på att åka på det iaf och ha Elon med mig o sen åka hem om han varit dålig... 
Men vi hade ju lånat en väska av min kompis M som jag passade på att lämna tillbaka! 

Elon hälsar på hos lilla Ludde, där vi lämnade tillbaka resväskan och bjöds på fika och lunch! 

Elon fick en klämmis! 
- sen for vi hem till byn igen! 

Så skönt att vara ute nu! 

Varenda kruka vi har vickar E omkull ... 

Att kasta sten i vattenkannan är en favorit! 

Sen provade vi äntligen födelsedags bilen som vi var för hängiga för att prova igår! 
Kvällen avslutade vi nu med TÅRTA!!!  
Klart man måste få äta tårta när man fyller 1 år!!! Och igår var febern över 40 grader o Elon orkade inte alls äta någon tårta... Så det tog vi igen ikväll! 


Nu ska jag vika tvätt (blä...) innan de är dags att sova! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0