Dagen före midsommar!

I mitt nästa liv ska jag bli karl,- livet verkar lite enklare vissa gånger... 
Som typ NU! 
Jag tycker jag fixar, planerar, städar, plockar, tvättar, packar, lagar mat, dukar, dukar undan, o passar barn... Medan han får göra allt i fred.... 
Typ nu... Åkte han o fixade björkar... Helt själv... Utan barn! Tänk va fridfullt! 
Bara resa sig från matbordet utan att duka undan o bara åka utan att ens kolla om de är OK att åka eller om något barn ska med.... 
Skulle jag iväg så har jag tyvärr känslan i mig att jag måste kolla minst 3 ggr så att de är ok! Sen frågar jag minst 1 gång om något barn ska med! 

Jag är helt slut över att få jaga Elon hela dagar nu... Nyss kasta han sönder en glas burk ute så de blev massa splitter sen sätter han ner händerna i allt,- medan jag håller på att sanera glas splitter passar han på att krypa till gaveln av huset o Mot grinden o ÖPPNAR grinden..... Livsfarligt nu! 

På 2 sekunder var han utanför staketet! 

Glas burken han lekte med.... Å fast han sitter o leker med den så kopplar inte min hjärna att han kan slå sönder den.... 

Men han roar ju sig... Bara han får vara ute... Han plockar o grejar! 

Lortiga barn är lyckliga barn! ;)

Kvällens mat,- de fick bli väldigt enkelt efter att jag stått i köket hela dagen! 
Somrigt och gott! 

Vet ni vem som bor här då?
Min syster yster! Vi cyklade upp o hälsade på henne idag när hon var ledig! 

Nu håller vi tummarna att vädret är med oss imorgon!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0