Torsdags Tältning!

Hello Torsdag! 

Har ni sett sötare loppis gubbe ;) Elon har hjälpt mig prismärka lite loppis idag igen och kunder har vi haft också! 
Å efter frukosten åkte jag, Lydia och Elon och hämtade Nova,- så nu är de fullt tjatter ute på gräsmattan för inatt ska det tältas! 

Dom cyklade och köpte chips och en liten godispåse för att ha lite mysigt i tältet! 
Men idag har de varit lyxdag på allt ätande... 
4 tjejer som åt lunch på pizzerian idag - dom tycker de är så mysigt att åka dit själv... Jag och Elon fick nöja oss med rester,- kassler och ris! 

En cykeltur för att plocka smultron! Å nu ligger det 6 långa smultron på tråd i kylen som ska ätas till frukost imorgon! 

Jag och Fredric åt en varsin hårdbröd smörgås med svamp, å Gud så gott tyckte vi!! 

Thea,- som får sova inne inatt - så sover L och N i tältet... Om de nu inte ångrar sig o kommer in i natt ;) 

En nyttigare middag fick det bli! 
Potatis med fisk "gratäng" eller vad man ska säga,- lax och torsk! De blev gott, tyckte vi vuxna ... De andra rynkade på näsan o låtsades att dom inte alls tyckte om fisk fast de kan jag inte förstå mig på eller tro! 

Godnatt ! 

Kommentarer
Postat av: Jossan

Så himla mysigt att tälta! :D

2016-07-08 @ 16:38:41
URL: http://xenomorphs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0