Personal shopper

Hej hopp onsdag mitt i veckan! 
Igår lunchade vi på brända bocken! 

Det är en av mina favorit lunch ställen på stan.. Alltid gott! 
Dock var min torskrygg på gränsen till för tillagad igår! 
F behövde fylla på garderoben då han är värre än mig nuförtiden med att säga att han inte har nå kläder! 

Så han stor shoppade med sin bästa personal shopper,- MIG alltså! 

Kvällen spenderades på perrongen med grillat och en tjurig Elon... Han var så otroligt grinig igår o vi vet inte varför - han tyckte allt var fel - men vem har inte såna dagar! 

Gulligast i Världen är han då iallafall! :-) 


Kommentarer
Postat av: Linda

Så mysigt det låter! :)

2016-07-27 @ 16:22:43
URL: http://utgardets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0