Nytt porslin !!

Såna här sommarkvällar kan jag leva för,- soligt o fint o man är ute länge! 
Lycka att få åka vagn i pyjamas :-) 

Mys Elon ! Men åh va jag vill ha hem mina tjejer nu... Jag måste göra saker hela tiden för att tiden ska gå fortare... Saknar ihjäl! 


Ett av mina braiga köp i Stockholm! 
Nu ska allt porslin / skålar i alla möjliga färger UT ur vårt hus!!! 
Jag vill ha vitt / grått / kornblått! O naturligtvis mitt rosa Matheus fat som jag älskar! 
Men visst var detta clean? Supersnyggt tycker jag! 
Värsta bästa stora fatet för uppläggning och en perfekt sallads skål! 



Kommentarer
Postat av: Linda

himla fint porslin! :)

2016-07-29 @ 16:34:55
URL: http://utgardets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0