Måndag och storkalas!

Måndag och Ny vecka,- Fredrics sista semestervecka! 
Nu ska vi njuta av dessa dagar innan vardagen drar igång igen... Jag har Två veckors mammaledighet kvar... O de känns väldigt konstigt... Sorgligt... Samtidigt som det ska bli kul att jobba igen,- och skönt med rejälare löner... Mammaledighet är ju deprimerande för plånboken... Så jag längtar verkligen efter mer pengar! 

Idag är det 25.e juli,- vilket betyder Födelsedag! Min syster fyller 30 år! 

Vi har kalasat och ätit både mat och fika... Jag känner mig som en boll! 

Elon hade med sig paket som han körde i sin vagn! 

Sommar gotta!! 


Det var 29 grader så herre jösses va varmt de va.... Jag lära byta om o ta min strand klänning... Höll på att svettas ihjäl! 


E med sin älskade vagn! 

Värskepaus! 


På tipspromenad med morfar! 

Kvällens tårta! Såå G O D 

Bad! 

Alla barn bada,-! Utom Elon han åt tårta ;) 

Finns nog inget bättre kalas plejs än vårat älskade Spjutnäs! 

Godnatt och Tack för oss! 

Tropiska svenska sommarnätter får 10 av 10 poäng! Sååå underbart! O de är då man har energi :-) 



Kommentarer
Postat av: Linda

Vilka härliga bilder! Ser ut att ha varit ett riktigt härlig födelsedagsfirande!

2016-07-26 @ 15:57:48
URL: http://utgardets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0