LördagoSöndag

Helgen går i en rasande fart... O vi har haft en panghelg med superväder! 
Lördag: 


Lydia har haft kaninen ute massor,- den har varit dålig i ögoninflammation av att den troligen fått något i ögat... Men är nu piggare igen..  Eller ... Den o den,- jag menar han :-) 


Vi åt våfflor till lunch med glass, hallon och hemkokt hjortronsylt! 

Elon gör framsteg hela tiden,- men mest fysiska... Pratet och orden ligger han lågt med,- han kan 1 ord och det är: OJJ!!! Han säger Ooooooojjj flera gånger om dan! 

Jag blev plötsligt sugen på cider och provade en rabarber cider från vikbo men urk! Jag tyckte de smakade fjortis fylla och jäst saft! Så cidern hällde jag ut i slasken och insåg att jag bara gillar vin! 

Lördags middag - pulled pork som puttrat i 6 timmar,- serverat i pitabröd med lite olika tillbehör! 
Gick på halvfart hela dagen på grund av tryckande huvudvärk ... 

Söndag: 
Morgon cykeltur till bästa mormor och morfar,- Elon har blivit en morfargris... Han får alltid en massa gott i hans knä ;) 


Sen hängde vi på stranden hela långa eftermiddan! Så skönt! 

Kaffetermos och en påse bullar! 
Fyra badbrudar och en nöjd badkille! 

Han tycker de är härligt o bada men idag blev han grymt kall! 
Började ju blåsa en del... 

Suttit ute i solen med Svenssons o spelat plump,- va roligt de var!! 


Sagt godnatt till dessa två som ska sova på studsmattan inatt... ;) 
Jag sa att de kommer bli kallt men de va minsan inga problem! 

Så där nere ligger dom nu bland mygg och skällande rävar! Buuuu!! :-) 
Godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0