Liten och sjuk!

Vi har en sjukling hemma .... 
Han blev sjuk igårkväll när vi kom hem från vår lilla peomenix,- o har varit dålig hela dagen stackarn... 
Antingen har han varit i sol / värme för lång stund ( fast jag är ju så jädra noga med solskyddskläder + 50 solskydds faktor samt alltid solkeps,- alltid vätska i massor - så de tvivlar jag på) 

Eller så har han ätit något som gjort honom väldigt sjuk... 

Jag fick bada själv idag stora barnen så var F hemma med Elon och höll han inomhus... De är tur han äter bra även då han är sjuk... 

 
Sååå god glass de här :)

Nu ska jag sova,- var uppe före tuppen imorse sen har de varit full fart! Tycker jag inte gör annat än o diskar / plockar ur diskmaskin / startar diskmaskin 
/ hänger tvätt / hänger blöta handdukar / packar matsäck / packar ur gammal matsäck / fixar frukost / förbereder grill middagar / dammsuger sand i hallen / åker på Ica o kompletterings handlar / smäller ihjäl flugor i köket / påminner alla om att dricka / - ja listan kan bli HUR lång som helst känns de som! 

Godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0