Badat och hängt i lekparken!

Hej fredags folket!! 
Haft huvudvärk hela dagen så jag är helt slut nu känner jag - fy,- tagit både migrän tabletter och dubbel Treo flera gånger men inget har hjälpt,- ett tryck i pannan på höger sida heeela dan... Usch! 
Ändå har jag bitit ihop och lyckats roa barn idag! 

Elon fick äta frukost med sin stora idol imorse,- lycka när pappa kommer hem och fikar med oss tycker han! 

Sen åkte vi till paradiset och badade med mormor o morfar! Vilken bad kille vi har fått ! 

Fika med bulle! 

Efter grillning gick vi till lekparken,- där kan Elon klättra hur länge som helst..,

Å tjejerna har ju tur att de alltid är andra där! Ett stort tjejgäng de här! Vi bor bra! 

Nej nu ska jag försöka sova bort detta molande i huvet,- så trött på att huvudvärken förstör så mycket för mig... Jag har ju fått medicin utskriven av läkare men vissa gånger hjälper inte ens den... 

Godnatt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0