Torsk med dillsås!

Vaknar imorse och ser att termometern visar -21 grader, burr!
Tack och lov slipper vi gå ut en dag som denna, det är inget måste som det var förr när man jobbade. Men man blir också lite knäpp av att bara vara inne, iaf jag... Elon också!

Han brukar sova ute varje dag men idag fick jag försöka få han att komma till ro inne... 

Vi har lyckats rätt bra med att endast amma kvällar / nätter de sista dagarna / två veckorna ... Jag vill ju få in rutiner med mat mer! 
MEN han gillar ju mina bröst denna kille... De är ju smickrande.. Men som nyss... 
Jag börjar med att värma torsk med dillsås... Matar två skedar sen börjar han skrika, hosta, gnugga sig i ögonen, smeta in torsken i ögonen och kasta med kroppen till höger o vänster o vrida sig ytterligare en gång mot min tröja... 
Ja,- o här sitter jag nu med en ammande son och två bröst som luktar torsk med dillsås på kilometers avstånd! 


Jag röstar för tutt-mat hälsar denna grabb! 

Nu ska jag gå loss bland lite nya inköp här.. 

Spännande! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0