Saknade mormor!

Hej hopp lördagskväll! Som jag längtat efter dej ;) 

Igårkväll var jag, Fredric och Elon upp till Farbror Håkan för att säga grattis på födelsedagen! Kaffe o god hjortrontårta fick vi, mums! 

Idag har jag och Thea varit till kyrkogården för att tända ljus på min mormors grav ... Det var idag 10 år sedan hon lämnade oss, alldeles för tidigt... Och jag saknar henne något så enormt!

Min mormor hade precis fyllt 68 år.. Thea var 1 år och 2 månader... Jävla cancer... Jag hade behövt dig i mitt liv! 


Mormor Kerstin - min mormor Kerstin... 

Det var harmoniskt och fint på kyrkogården idag.

Den är fin våran kyrka.. 

Jag hade gärna viljat att mormor fått träffa Lydia och Elon också ... 
Efter kyrkan så åkte jag Thea och Elon upp på tång och fick så god fika av min mamma som jag nu kallar mormor :)

Väldigt god kaka bakad på riktigt god choklad, mums vilken tur vi hade! 
Lydia och Nova var på dans idag, och idag fick dom åka med Nora, vi brukar skjutsa varsin gång då de är en bit att åka ändå för oss! 
Å tjejerna har precis packat sina väskor och ska ha tjejkväll och även sova över hos Nora ikväll! Spännande för dom! Lydia har bara sovit borta hos kompis EN gång förr, så det här blir andra gången ... :) 

Nu ska liten Elon få pyjamas och en välling! 
Hej svejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0