Förmiddags sol och ljusstakar

Hej svejs! 

Idag har vi varit ute lite igen, alla utom Elon - han vill jag inte släpa ut i kylan... 
Hans kinder är helt röda o torra fast han knappt varit ut. 

En förmiddags kaffe medan solen sken in genom fönstren ... Usch nu vill jag ta bort ljusstakarna... 

Lilla killen som fick sova två middags lurer inomhus idag! 

Själv tog jag på mig täckbyxor o promenerade till Ica för att småhandla lite till kvällens fredags middag! 

Får nästan lite fjällen feeling! 

Lydia o Elsa var ute länge dom å... 

Fin men kall dag!  
Dags att göra eld i kaminen igen, hämta två korgar ved, förbereda o hacka inför maten, ringa hem Thea, väcka Elon och ge katten mat! 

Hejj hejj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0