En hatt i ull!

Nu börjar han bli farlig här hemma ;) medan jag plockar fram frukost så hittar jag Elon med huve rakt in i skafferi - ut kommer han med en kaka! 


Å Gud va ledsen han blev när jag tog den av han :) ditt lilla busfrö! 

Själv har jag köpt mig en hatt! 
Jag gillar hattar, o de är ju stiligt med hatt! Elon har ju en han också, och Lydia har många hattar.. 
Denna kan jag och Thea dela på! 
Väldigt fin hatt i ull! Så den värmer bra ;) 

Ny vecka har precis börjat! 
Thea och Lydia har gått till skolan och jag sitter med en kopp kaffe, E sover förmiddagslur inne i vagnen! 
I hallen står ett stort kylskåp i förpackning och ska få flytta in hos oss i veckan... Äntligen har vi ett kylskåp som är STORT! De kommer bli så mycket roligare o handla nu! 
Blir ju dock utan frys ny ett tag... Ska köpa ett frys skåp också så jag kan förvara allt jag vill, jag älskar ju att göra egen saft o även ta reda på bär och svamp- de var knappt gått nu! 

Hej hej från mej! 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Skitsnygg hatt!! :D

2016-01-25 @ 16:37:10
URL: http://https://amandasstil.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0