Wiener semlor och nybäddat!

Godkväll! 
Idag blåste det is spikar på mig när jag var ute på promenad, burr! De var inte alls så trevligt! 

Har bäddat rent i sängar o de finns väl inget ljuvligare - längtar tills man får krypa ner!

När Elon sov lur nummer två så passade jag o tjejerna på att baka, vet ni vad vi gjorde? 
Wiener semlor! Typ det godaste som finns! 

Inte så vackra - men jag är ingen bagare ;) 
Dessa ska avnjutas till årets mästerkock och när Elon knoppat för natten. 


Kvällens dinner - spagetti och köttfärssås, omtyckt av alla och gott när det var längesen. Elon åt han också! 

Nu ska jag vila 700 kilo tvätt innan det är lagligt att slå sig ner i soffan. Vi brukar ha en liten "regel" här hemma att vi aldrig har tv.n på före kl 18 ... 
Eller regel o regel - ingen Av oss är särskilt tv intresserade och hittar gärna på annat än att ser på tv. Skönt faktiskt!

Hej svejs 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0