Snart kryper han!

Nya mat tallrikar till E som jag lyckats komma över! 

Söta tycker jag! 

Ser ni! Lilla gulliga tanden :) å en till på väg.. Fick passa på att föreviga det när han var lite ledsen ;) så den syns! 
För övrigt så har vi nu passerat 8 månader och nu var tanken att sluta amma, så var de tänkt från början!
Även om jag bara ammar på nätterna så tycker jag det är dags att sluta med det nu! Får se om vi lyckas i natt :) 

Snart så- snart kryper han också ... 

Han tar sig upp i krypställning... 

Men sen vet han inte hur han ska ta nästa steg.. 

Så då dyker han ner i golvet igen ;) 

Nu lunch - innan tjejerna kommer från skolan och innan vi har 8 månaders koll på BVC ! 
Hej svejs 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0