Ordning och reda!

Men åååå va bra det blev! 
Jag är ju jäkligt pedant när de gäller vissa grejer, gillar ordning och reda och att ha koll- detta blev kanon o nu kommer hela familjen hitta lätt i frysen utan att behöva gräva o riva runt i flera minuter :-) 

Med mina små lappar kan till och med min kära Karl hitta i frysen! 

Supernöjd! 
Nu har vi rejält med plats - behöver inte alltid säga nej om barnen vill handla av glassbilen för att vi inte har plats - jag kan göra min egna saft o frysa in o plocka svamp blåbär o lingon o allt vad jag nu tycker om att göra! 
Att vi inte gjort detta förr säger jag!!! 

Nu ska jag leka med en liten gnällis ;) likt sina systrar så föredrar han att vara vaken mycket - sovit 40 minuter middag på hela dagen! Han är för nyfiken för att komma till ro om vi inte gör exakt som han är van vid om vardagarna när det bara är han och jag! 

Hej svejs från mig och frysen ;) 

Så nöjd så jag bara lärade visa! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0