Min tur....

När prinsen börjar bli frisk, blir mamman sjuk ... 
Min jävla tur :( fy fan va drygt 
Jag har legat på soffan konstant sedan kl 06 tror även jag har feber, noll matlust o svagt illamående. 

Å som vanligt när jag ligger på soffan ser man hur huset förvandlas till ett kaos! Spel som plockas fram men inte spelas, ytterkläder slängs på golvet, lunch (korv med bröd ha ha) dukas fram men ingen dukar av, å krig o skrik mellan ett barn och F ha ha samma visa varje gång. Å pricken över i så ramlar Elon ner från sängen o dunsar rätt ner på huve. 

Elon äter iaf idag, skönt! Även om de bara är litegrann! 
Nu hoppas jag mitt värsta är över och att det vänder fort! 

Hej från soffan säger jag ... Tänker ligga kvar här - kroppen känns som bly! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0