Vaccinations feber!

Jag har sagt det många gånger förr,- och jag kommer säga det många gånger till... vad gjorde vi utan mormor!
Den tacksamhet vi känner för det hon gör för oss och våra barn kommer jag aldrig kunna beskriva tillräckligt!
Hon ställer upp för mig Innan jag ens hinner be om det själv,- dag som natt finns hon där ... min lilla mamma!
Elon fick feber av sprutan igår,- vem tog hand om honom... jo mamma! Hon hämtar på dagis,- och efter skolan så fort de behövs...
Jag skulle inte klara mig utan henne...

Lilla Elon,- med håret kors och tvärs! Ikväll åkte saxen fram... jag klippte ytterst lite för att slippa den mycket märkliga hockey frillan som håller på att skapas...

Nu är det sovdags! Jag har sovit så oerhört lite i två tre dagar,- hostar o hostar så jag tror lungorna ska gå sönder,- men tagit cocilana nu i två dagar o de börjar ge resultat,- sen ser jag fram emot en frisk jul! Imorgon blir det skola även för Lydia som legat i influensan i 5 dagar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0