Måndag!

Sparkade igång nya veckan med att jag själv fick feber,- bakade en saffranskaka igårkväll och efter de började jag känna mig hängig och frysa!

Vaknade o frös vid 4 inatt o kunde inte somna om.. såg att vi hade -19 (NITTON) grader ute!! Hua!!!
åkte in o jobbade halvdag.. men ångrade de för fy va jag kände mig loj

Kom hem till en rosa fin himmel och krispvit snö!

Var med Elon på 1,5 års kontroll och Spruta! 12 kilo väger han nu! Svaren från Astma / Allegi utredningen har inte kommit än - men BVC hörde hans tunga andning / djupa hosta / pipande utandning och flaggade direkt för att vi kommer få remiss till barnkliniken! Han låter som en gamling!

Väl hemma från BVC slumrade jag till på soffan - thea o Lydia hade koll på E.... dock inte sån koll så dom lyckades hindra allt han slet fram 😅

Han passade på att göra gegamoja med kattens mat och vatten...

Sen passande han på att slita ut alla dvd filmer och riva fram allt han kunde på kortast tid 😅🙈

Jag orkar inte städa just nu.... Nu ska jag ta en sked honung och göra kväller!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0