Katt!

Svaren har kommit och Elon är då Inte allergisk mot någon katt iaf,- men de har då jag aldrig trott heller!
Fattar inte varför läkaren börja blanda in allergi när jag tror de är astma? (Fast de kanske de inte är heller ...)
Han verkar ju tycka ärendet är avslutat nu,- o bad oss återkomma om han fortsätter att ha "problem" med andningen,- men hallå där doktorn! Det är Inte ngn andning vi har problem med - det är hosta!

Än ger jag mig inte... ny tid nästa vecka! Då ska jag fråga om de inte kan kolla astma på så små barn? Ngn som vet? Borde man inte kunna det?
Eller är det normalt att ett barn hostar varje dag i flera månader? O knappt kan ligga ner (sova) för han störs av hostan...

Tack o lov kan vi ha Hilda kvar iallafall!

Elon älskar Hilda,- hon ligger där under ;) ha ha!! Han är helt hopplös o gosa med henne!

Världens största snällaste katt !


Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.astmaochallergilinjen.se/astma/det-hander-i-kroppen-vid-astma/forkylningsastma/

2016-12-16 @ 07:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0